Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11690/2903
Authors: | Jung, Hildegard Susana Kolling, Viviane Kolling, Liliane Luconi, Letícia |
Title: | Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Editora de la Universidad del Bío-Bío |
Citation: | LUCONI, L. et al. Avaliação da aprendizagem escolar e aula invertida: um relato de experiência. In: CONGRESO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN EN GOBERNANZA UNIVERSITARIA, 7., 2019, Chillán, Chile. Anais [...]. Chillán, Chile: Editora de la Universidad del Bío-Bío, 2019. v. 1. p. 80-80. Disponível em: http://eq60.fdo-may.ubiobio.cl/cgobernanza/wp-content/uploads/2019/12/CIINGUN_v4.pdf. Acesso em: 12 maio 2022. |
Appears in Collections: | Apresentação em Eventos (Pedagogia) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
hsjung.pdf | Open Access | 152.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.